Monday, September 8, 2008

Perlu Perhatian Menteri Besar

Sudah 6 bulan Pakatan Rakyat memenangi dan memerintah Perak,semua struktur ataupun piramid organisasi telah pun selesai yang terakhir sekali ialah perlantikan ketua kampung.Tetapi apakah ini menunjukkan sudah berakhir kerja-kerja yang patut dilaksanakan oleh pemerintah.
Hingga kehari ini untuk Parlimen Bagan Datoh khususnya DUN Hutan Melintang belum lagi ada perjumpaan dengan ketua2 kampung diadakan.Apakah perkembangan yang akan dibuat,yang sedang dibuat tidak kami ketahui.
Dalam Parlimen Bagan Datoh:
Ketua Kampung 35 (PKR 10 PAS 25)
Ahli Majlis 3 (KPR 3 PAS 1)Untuk Parlimen Teluk Intan 21orang.

Apakah sehingga sekarang tiada apa-apa perjumpaan lagi,bila lagi mahu buat kerja,kami mahu lihat rakyat terus mendapat manafaat hasil dari mengundi dalam PRU12.Elaun sudah mula diterima mereka kerja belum diberi apakah mahu makan elaun percuma.

Ahli majlis untuk Parlimen bagan datoh 3 sahaja adakah mencukupi sedangkan Parlimen Teluk Intan 21orang,inikah pembahagian yang betul?
Bila ada mesyuarat Tindakan DUN HUTAN MELINTANG.ADUN HUTAN MELINTANG YB KESAVAN BUAT APA TIDAK PUN ADA DIALOG DENGAN KETUA KAMPUNG,ORANG KAMPUNG SIBUK DUK LAYAN KONTRAKTAR JE,BAIK-BAIK BPR MENCARI2 SUDAH PUN AMBIL PERHATIAN.

No comments: