Wednesday, September 3, 2008

APA SUDAH JADI DGN GADAF MARBLE

Pelabuhan Gadaf Marble di Hutan Melintang Parlimen Bagan Datoh,peringkat permulaan memang hebat.Memudahkan kita berhubung dengan Sumatera Indonesia dan hanya bertahan satu tahun kemudian habis begitu sahaja.
Apakah samaada kerajaaan negeri atau perseketuan dapat membantu untuk memajukan lagi pelabuhan ini menjadi pelabuhan yang bertaraf antarabangsa.Bukankah dengan memajukan pelabuhan ini masyarakat Bagan Datoh lebih terbuka dengan dunia luar.Kalau Pelabuhan Lumut boleh diketengahkan mengapa tidak pelabuhan Ghadaf di Hutan Melintang.
Bagaimana Yb Kesevan ADUN Hutan Melintang,kalau Dato Dr Zahid Hamidi tidak mahu memajukan Hutan Melintang ayuh kita majukan.Bantulah pihak swasta yang mahu memajukan Hutan Melintang buktikan YB boleh walaupun tanpa Menteri Jab.Perdana Menteri yang dulunya Timbalan Menteri Pelancungan.Sepatutnya itulah tugasnya memajukan Bagan Datoh bukan sahaja tanggungjawab sebagai Tim Menteri Perlancungan malah ahli Parlimen Bagan Datoh.
Apakata kalau tanggungjawab untuk memajukan pelabuhan Hutan melintang ini dibuat bersama antara YB kesevan dan S/u Menteri Besar Perak

No comments: